hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان >  ۵۳ درصد از واحدهای مسکونی روستایی استان گلستان ایمن‌سازی و نوسازی شده است.

 مدیرکل بنیاد مسکن گلستان:

 ۵۳ درصد از واحدهای مسکونی روستایی استان گلستان ایمن‌سازی و نوسازی شده است.

 مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه ۲۲۸ هزار ‌واحد مسکونی در روستاهای استان وجود دارد گفت: از سال ۸۴ تا کنون با اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و با حمایت‌های دولت، عزم روستانشینان عزیز و همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، بیش از ۱۲۸ هزار واحد مسکونی معادل ۵۳ درصد بهسازی و نوسازی شده است و مقرر شده تا افق ۱۴۱۰ تمام واحدهای مسکن روستایی فرسوده مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی می‌شوند.

سیدمحمد حسینی در نشست خبری با خبرنگاران اظهارکرد: در دو سال گذشته نسبت به سنوات گذشته در حوزه ایمن‌سازی جهش خوبی صورت گرفته و نسبت به حدود هشت سال گذشته به طور میانگین افزایش ۴ برابری در بهسازی و نوسازی مسکن روستایی انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان‌ کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مقرر شد سالانه ۷ هزار واحد مسکونی در روستاهای استان احداث شود که بحمدالله کارنامه استان در دو سال گذشته موفق و حتی بیش از تعهد است .

وی بیان کرد: با عنایت به توجه ویژه دولت مردمی به بخش مسکن و اجرای طرح جهش تولید مسکن و نهضت ملی مسکن، اقدامات خیلی خوبی در حوزه ساخت مسکن جوانان، مسکن محرومین و نیازمندان و اقشار کم درآمد با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و کمکهای بلاعوض در حال انجام است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد